اطلاعیه مهم: در خصوص استفاده از اینترنت در محوطه دانشگاه

۲۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۰:۰۰ کد خبر : ۵۷۸۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۸۵۴
قابل توجه دانشجویان، کارکنان و اساتید محترم دانشگاه

 

به اطلاع می رساند با توجه به تخصیص حساب کاربری به تمامی کاربران اینترنت، از تاریخ ۲۹ خرداد ۹۵ دسترسی به اینترنت صرفاً با اکانت اختصاصی امکانپذیر خواهد بود.

لازم به ذکر است اکانت اختصاصی درحال حاضر فعال می باشد که به شکل زیر تعریف شده است:

 

- اکانت اساتید: نام کاربری، کد استاد (کد ورود به سامانه وب ثبت نمرات دانشجویان) و کلمه عبور، شماره شناسنامه می باشد.

- اکانت دانشجویان: نام کاربری، شماره دانشجویی و کلمه عبور، شماره شناسنامه می باشد.

- اکانت کارکنان: نام کاربری، کد ملی و کلمه عبور، شماره شناسنامه می باشد.

 

به منظور دسترسی به اینترنت، ابتدا می بایست مرورگر دستگاه (کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل و...) را باز نموده و سپس در پنجره نمایش داده شده، نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید و پس از احراز هویت نسبت به فعالیت اینترنتی خود اقدام نمایید. لازم به ذکر است استفاده از یک اکانت در بیشتر از دو دستگاه به صورت همزمان امکانپذیر نیست.

به منظور دسترسی به مشخصات اکانت خود و مشاهده جزئیات آن (تغییر کلمه عبور، نوع سرویس، میزان استفاده از اینترنت و...) به آدرس myaccount.info رفته و با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد شوند.

با توجه به اینکه مسئولیت نگهداری اکانت هر کاربر بر عهده وی می باشد، لازم است پس از اولین ورود نسبت به تغییر کلمه عبور از طریق آدرس myaccount.info اقدام نموده و پس از اتمام کار اینترنتی، از اکانت خود خارج شوید. به این منظور به آدرس srbiaulogin.net رفته و دکمه log off را کلیک نمایید.

 


۲۲ رای